Kisah di Alumni SDASA .. 07Sept2013

Seminggu sblm 07Sept13..dpt msg fb dr AJK alumni, kak mahfuzah..suruh attnd meeting alumni sdasa... Hmm..masih berkira2 sbb tarikh tu cousin inchik hubby kahwin..
Sehari sblm 07Sept13, dpt sms personally dr pengerusi alumni, cikgu rahana..pun suruh attnd dgn satu pesanan: bwk skali novel terbaru awak..promote kt alumni meeting nnti.
Aduhhh...dilemma tull!!

06Sept13, bukak2 blog alumnisdasa, dah ada "iklan" ttg Aida Adia & novel terbarunya..SAYA TETAP NAK AWAK!
Alahaiii..nk tak nak..tpksa tunjuk kt inchik hubby, suruh dia baca blog tu..

Finally..inchik hubby ckap.." awak pegi laa alumni tu. Saya bwk anak2 ke majlis kahwin tu nnti.."
Fuhhh...legaa!! Tq abang!!...;) Lebar sungguh senyuman yg kuberi pasal..bkn senang inchik hubby nk bg izin pegi ke mana2 function drive sorang2! Selalunya pegi ngn kengkwn.. Tq for trust me dear!

07Sept13...maka pegi laa aku sorang2 ke PD SDASA tuu... Perrghh..mmg sampai ontime..Kul 9.30 pg dh smpai. Jumpa kengkwn satu batch, Mila, Roslina & Roslizah. Selamat..x der laa aku sorang2 kt sana..

Well..tak lah ramai yg dtg pun..Mmg faham laa sgt komitmen ,& urusan msg2. Tapi..happy dpt jumpa senior..super duper senior yg masih tetap maintain..muda gituu..!

And...the best part was...my baby laa...SAYA TETAP NAK AWAK!..yg bagaikn goreng pisang panas!..hehehe... Tak sangka uols..!

Ada satu insiden yg mggelikn hati bila ada sorang akkak senior tu tnya..saper ajar u subject rampaian sains? Alamak..terkial2 nk mengingat nama cikgu tu! Tanya si mila..dia pun x ingat.. Last2 akak tu bgtau.."saya lah yg ajar rampaian sains you all masa form 5! Saya cikgu zabedah..x ingat ke??"

Respon: TERKEDU sekejap! Sumpah..! Dlm byk2 cikgu..cikgu rampaian sains laa yg aku betul2 x leh nk recall memori aku! huhuhu..mesti dia terasa sgt2..MAAF laa cikgu!!
p/s : apa punya anak murid laa..cikgu pulak yg menegur anak murid..! Bknnya anak murid tuuhh!!

Hahaha...apa2 pun..mmg best join meeting tu. Mesti lg meriah agaknya klu dpt bkumpul ramai2 kengkwn lama mcm dulu...

No comments: