Debaran makin terasa...

Ya Allah...Hanya DIA saje yg tau perasaan aku skrg nii.. Lebih kurang macam nk nunggu kelahiran baby laa jgak...! hehehe...

Tak lama lagi dah nii...Awal September ini...akn lahir lah juga my precious ,"SAYA TETAP NAK AWAK!" di pasaran...! Tak sabar nk nunggu kemunculannya...reaksi pembaca especially...fuhhh..!!

Kat FB Buku Prima sendiri sdg galak mempromosikn SAYA TETAP NAK AWAK! kt semua fans & pembaca. Thanks kpd Admin Buku Prima yg memberi komen positif tentang SAYA TETAP NAK AWAK! ini...Sangat2 terharu niii...huhhuhu..

Sama gak spt aku sendiri...sibuk mewawarkn kpd kengkwn sekolah, kwn2 sepejabat, saudara mara serta kengkwn yg lain.

Well...ramai yg memberi sokongan & tidak kurang juga ada yg memberi pandangn sinis! Hehehe...no komen..selain..ALHAMDULILLAH...!

Semua org ada pndgn msg2.. dan aku pun tetap berterima kasih kpd yg sudi memberi respons samada yg negatif mahupun positif.

Harapanku moga Allah mempermudahkn urusanku dan membuka pintu rezekiku seluas-luasnya...! Amiiinnn.....

No comments: