Pengalaman yang takkan berulang..

 
ALHAMDULILLAH... Inchik Hubby dan rombongan umrahnya telah selamat pulang ke tanahair pada 23 February 2013 yang lalu. Huhhh.... legaaa... semuanya selamat dan mudah2an... inchik hubby dan rombongannya mendapat umrah yang maqbullah... Aminn...!!
 
Well... cuti aku masih lagi berbaki 2 hari. Rabu 27 February 2013 dah start keje. Pejam celik pejam celik.. dah 2 minggu cutiku akan berakhir. Cepatnya masa berlalu...!! Walau penat.. tapi aku puas dapat melayan my hensem boy yang lasak dan menguruskan sendiri SEORANG DIRI urusan anak2 lain ke sekolah dan hal2 rumahtangga. Memang aku kagum dan tabik spring khususnya kepada ibu2 tunggal yang mengorbankan masa dan kepentingan diri sendiri hanya untuk kesenangan anak2. Dan mungkin juga segelintir surirumah atau ibu2 yg bekerjaya ...yang terpaksa survive sendiri tanpa suami yang mungkin outstation lama2, melanjutkan pelajaran, mengerjakan umrah/haji dan sebagainya.
 
Memang benar-benar mencabar kesabaran dan kekuatan mental dan fizikal! hehehe... Tapi.. yang pastinya.. pengalaman ini memang tak akan dapat di mana2.. dan ianya takkan berulang lagi selepas ini.. Sebab.. bila anak2 dah mula membesar... melanjutkan pelajaran..bekerja.. berkahwin... hmmm... pasti semua itu tinggal kenangan sahaja... Sebab itu... walau susah bagaimanapun... aku tetap ingin menguruskan sendiri hal anak2 ..
 
Okey laa... Tak mau cerita panjang.. Aku harap... rakaman foto-foto di bawah bisa menceritakan detik2 manis aku melayan kerenah my hensem boy Hariz selama 2 minggu ini....
 














 

1 comment:

UniMeOw said...

cyes dia nsem!!!hik3...

smoga mbesar dgn sihat & jd anak soleh ye cyg..amin..